تبلیغات
نقش رسانه ها در ارتباطات جمعی - نقش رسانه ها در ارتباطات جمعی
نقش رسانه ها در ارتباطات جمعی
کلاس درسی برای بحث و تبادل نظر درمورد رسانه ها و ارتباطات

 

بیلبوردهای زنده

 

در این بیلبورد از مخاطبین خواسته شده تا با ارسال اس ام اس به شماره های اعلام شده رای دهند که آیا نیروهای آمریکایی در جنگ ها ( مثل جنگ عراق ) اشغالگر هستند یا آزادیبخش. رای آنها به محض ارسال روی بیلبورد ثبت می شود.

 چنین شیوه ای باعث می شود که مخاطبینی که به سوال رای داده و یا نداده اند، هر روز به این بیلبورد نگاه کنند و بی بی سی را به خاطر بیاورند. رای دهندگان دوست دارند بدانند که چه کسانی بیشتر با آنها موافق بوده اند و شاید همین امر باعث شود که به دوستان خود دیدن این بیلبورد را سفارش کنند.

بی بی سی در این شیوه دو رسانه بیلبورد و تلفن همراه را در خدمت تبلیغ خودش که یک رسانه است درآورده است. با این کار گویی بیلبورد جان گرفته و تحرک دارد و مثل همه بیلبوردها نیست.




طبقه بندی: رسانه ها، 
دنبالک ها: در باره تبلیغات،
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 توسط محمد دشتی | نظرات()
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
درباره وبلاگ
در این وبلاگ گزارش درس " نقش رسانه ها در ارتباطات جمعی " دانشگاه آزاداسلامی (واحد علوم وتحقیقات در ترم دوم سال تحصیلی1388- 1389) که توسط آقای دکتر علی اکبر رضایی تدریس می شود و مباحث مربوط به دنیای رسانه ها و ارتباطات جمعی ارائه خواهد شد.
» پست الکترونیک
» تماس با مدیر
» RSS
» ATOM
موضوعات
مطالب اخیر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
پیوند های روزانه
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :